technologynews.gr
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Υποβοηθούμενη και χωρίς οδηγό λειτουργία αμαξοστοιχίας

Η αυξανόμενη αστικοποίηση επιταχύνει τη ζήτηση για μεγαλύτερη κινητικότητα και ενισχύει μια ασταμάτητη τάση: τη μετατόπιση των μεταφορών από τις οδικές στους σιδηροδρόμους. Ταυτόχρονα, ωστόσο, η έλλειψη εκπαιδευμένων οδηγών είναι ήδη προβλέψιμη στο άμεσο μέλλον. Πώς μπορούμε να λύσουμε αυτό το δίλημμα; Η απάντησή μας είναι να βοηθήσουμε τους οδηγούς χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές καινοτομίες.

Στο μέλλον με καινοτόμο λειτουργία τρένων

Πώς αντιμετωπίζουμε με ασφάλεια και βιωσιμότητα την αυξανόμενη ζήτηση για κινητικότητα σε ταχέως αναπτυσσόμενες πόλεις σε όλο τον κόσμο; Πώς μπορούμε να επεκτείνουμε και να εδραιώσουμε την ικανότητα των σιδηροδρομικών μεταφορών, δεδομένης της έλλειψης καλά εκπαιδευμένων οδηγών; Και πώς μπορούν οι σιδηροδρομικές μεταφορές να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα μέλλον αυτοοδηγούμενων οχημάτων; Η απάντηση είναι μέσω της αύξησης του αυτοματισμού, από την υποβοηθούμενη οδήγηση έως τη λειτουργία αμαξοστοιχίας χωρίς οδηγό.

Λειτουργία αμαξοστοιχίας με υποβοηθούμενη ή χωρίς οδηγό για σιδηροδρόμους κύριας γραμμής και περιφερειακής γραμμής – η λύση σε πολλές προκλήσεις

Δεδομένων των αυξανόμενων απαιτήσεων που τίθενται στις σιδηροδρομικές μεταφορές, της διαφαινόμενης έλλειψης ειδικευμένου προσωπικού και της έλευσης αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, λεωφορείων και φορτηγών που ανταγωνίζονται τις σιδηροδρομικές μεταφορές ως προς την ελκυστικότητα, οι φορείς εκμετάλλευσης τρένων και τραμ κύριας και περιφερειακής γραμμής χρειάζονται νέα λύσεις. Αυτές οι λύσεις πρέπει να ικανοποιούν βέλτιστα τις απαιτήσεις των επιβατών τους για ακρίβεια, ευελιξία, χωρητικότητα και βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα είναι ανταγωνιστικές. Και πρέπει να συνεχίσουν να βελτιώνουν την ασφάλεια των επιβατών, του προσωπικού και άλλων χρηστών των μεταφορών και να γίνουν ακόμη καλύτεροι στην πρόληψη ατυχημάτων.

Θα ανταποκριθείτε σε όλες αυτές τις προκλήσεις με την υποβοηθούμενη και χωρίς οδηγό λειτουργία αμαξοστοιχίας – που αποτελούν το κύριο επίκεντρο της δουλειάς μας. Για παράδειγμα, το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης Siemens Tram Assistant είναι ήδη ενσωματωμένο ως σύστημα υποβοήθησης οδηγού σε τραμ στη Χάγη, το Ουλμ, τη Βρέμη και την Κοπεγχάγη και προστατεύει τους επιβάτες, άλλους χρήστες μεταφοράς και τα ίδια τα οχήματα από συγκρούσεις και τα συνοδευτικά βλάβη. Άλλα συστήματα υποβοήθησης Siemens διασφαλίζουν οδήγηση με βελτιστοποιημένη ενέργεια. Για να προωθήσουμε περαιτέρω τη λειτουργία αμαξοστοιχίας με υποβοήθηση και χωρίς οδηγό, αναπτύσσουμε τώρα το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης Siemens Mainline Assistant, μεταξύ άλλων, για μεταφορές προαστιακού, περιφερειακού και κύριου δικτύου. Στόχος μας είναι να περάσουμε από την υποβοηθούμενη οδήγηση στη λειτουργία αμαξοστοιχίας χωρίς οδηγό.

Related posts

Apple: Η μεγάλη αλλαγή που ετοιμάζει στις οθόνες των iPhone

admin

Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στις λειτουργίες ψυχαγωγίας, άνεσης και λειτουργιών του οχήματος

admin

“Ανάπτυξη σε Ελλάδα και Εξωτερικό με γνώμονα το ΑΙ” – Χάρης Λαούδης, CEO of Max Group

admin

Leave a Comment